S čím vám môžem pomôcť?
Najčastejšie otázky
- Ako si skontrolujem stav objednávky a jej doručenia?
- Ako môžem tovar vrátiť?
- Koľko bude stáť doručenie?
- Koľko stojí vrátenie tovaru?
- Čo sa stane s mojím zľavovým kupónom, keď vrátim objednávku alebo jej časť, alebo ak je moja objednávka zrušená?
- Kedy dostanem svoje peniaze za vrátený tovar?
- Ako sa používa zľavový kupón?
- Koľko stojí a trvá doručenie?
Kde sa nachádza moja objednávka?
Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.
Aj tak ste nenašli odpoveď?
KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS
Po - Pi: | 08:00 do 18:00 |